Міністерство економіки України
- Реалізація ініціативи ЄС “Ukraine Facility”
- Гуманітарне розмінування
- Інтелектуальна власність
- Рекомендації щодо відповідального використання ШІ: питання права інтелектуальної власності
- Національний перелік вебсайтів, що викликають занепокоєння щодо дотримання прав інтелектуальної власності
- Новини та анонси
- Нормативно-правові акти в сфері інтелектуальної власності
- Апеляційна палата
- Підтримка винахідництва, інновацій
- Колективне управління у сфері авторського права і суміжних прав
- Державний нагляд (контроль) у сфері інтелектуальної власності
- Стратегічне планування та макроекономічне прогнозування
- Промислова політика
- Визначення ступеня локалізації виробництва товарів під час публічних закупівель
- Фактична ціна реалізації природного газу
- Смартспеціалізація
- Гранти для переробних підприємств
- Фактична ціна реалізації руд заліза
- Зроблено в Україні
- Формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Часткова компенсація вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва
- Запит до Департаменту розвитку реального сектору економіки щодо формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Фактична ціна реалізації для нафти, конденсату
- Середня митна вартість імпортного природного газу, що склалася у процесі його митного оформлення під час ввезення на територію України
- Середня вартість дизельного палива та бензинів автомобільних
- Величина коригуючого коефіцієнту, що застосовується до ставки рентної плати у разі зміни тарифів на транспортування однієї тонни нафти магістральними нафтопроводами
- Корпоративне управління та реформування державної власності
- Управління державною власністю
- Листи очікувань власника суб’єктів господарювання державного сектору економіки, функції з управління якими здійснює Кабінет Міністрів України
- Питома вага державного сектору в економіці
- Здійснення спільної діяльності суб’єктами господарювання державного сектору економіки
- Реформування суб’єктів господарювання державного сектору економіки
- Фінансове планування підприємств
- Подання звітності в електронному вигляді
- Державне майно
- Документи
- Управління державною власністю
- Економіка оборони і безпеки
- Інноваційна діяльність
- Інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Управління публічними інвестиціями
- Проєкт «Стійке, інклюзивне та екологічно збалансоване підприємництво» (RISE)
- Співробітництво між Україною, ЄС та Світовим банком щодо підтримки УДФ в Україні
- Програма з підготовки публічних інвестиційних проєктів, що реалізується Агенцією ДПП за підтримки Світового банку
- Державно-приватне партнерство
- Державна інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Інструменти залучення інвестицій
- Управління державними інвестиційними проєктами
- Нормативно-правові акти
- Діагностичне оцінювання управління державними інвестиціями (УДІ) в Україні - Звіт Світового банку
- Методичні рекомендації та роз'яснення
- Перелік державних інвестиційних проєктів
- Моніторинг стану виконання та реалізації державних інвестиційних проєктів
- Державна підтримка для реалізації інвестиційних проєктів
- Умови праці
- Трудова міграція
- Публічні закупівлі
- Соціальний діалог
- Сфера зайнятості
- Адміністративні послуги
- Розвиток торгівлі та захист прав споживачів
- Регуляторна діяльність
- Перелік регуляторних актів Міністерства економіки України
- Нормативно-правові акти
- Розгляд скарг на рішення уповноваженого органу про необхідність усунення порушень принципів державної регуляторної політики
- Реалізація державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності
- Повідомлення про оприлюднення проєктів регуляторних актів
- Звіти про відстеження результативності прийнятих регуляторних актів
- Проєкти регуляторних актів, аналізи регуляторного впливу до них та інші супровідні документи
- Дозвільна система та ліцензування у сфері господарської діяльності
- Державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції
- Міжнародна торгівля
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Критичний імпорт
- Висновки щодо продовження граничних строків розрахунків за окремими операціями з експорту та імпорту товарів, установлених Національним банком
- Інформація щодо стану використання експортно-імпортних квот
- Нетарифне регулювання зовнішньоекономічної діяльності
- Середні рівні цін на кольорові метали за результатами моніторингу цін на Лондонській біржі металів та Нью-Йоркській торговій біржі
- Форма звіту про обсяги імпорту (експорту) спирту етилового, коньячного, плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів
- Середньоарифметичні значення цін товарів, на які встановлено вивізне мито, що нараховується за адвалорними ставками
- Підтримка експорту
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Опитування щодо оновлення Експортної стратегії України
- Моніторинг реалізації Експортної стратегії України (exportstrategy.me.gov.ua)
- Нормативно-правові акти
- Інформаційні матеріали
- Секторальні та крос-секторальні експортні стратегії
- Інформаційні матеріали
- Сектор “Технічне обслуговування повітряних суден”
- Сектор Інформаційно-комунікаційні технології
- Сектор туризму
- Сектор машинобудування
- Сектор харчової та переробної промисловості
- Cектор «Креативні індустрії»
- Крос-сектор «Вдосконалення навичок»
- Крос-сектор «Торговельна інформація та просування експорту»
- Крос-сектор «Інновації для експорту»
- Крос-сектор «Транспортування та спрощення умов торгівлі»
- Виконання Експортної стратегії України
- Ринки у фокусі
- Рада з міжнародної торгівлі
- Інституційна підтримка експорту
- Виставково-ярмаркова діяльність
- Інформація для бізнесу
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Преференційні торговельні угоди
- Генералізовані системи преференцій
- Регіональні торговельні угоди
- Економічні дослідження
- Чинні регіональні торговельні угоди
- Угода про вільну торгівлю між Кабінетом Міністрів України та Урядом Держави Ізраїль
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Канадою
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Республікою Північна Македонія
- Угода про вільну торгівлю між Україною та державами ЄАВТ
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Чорногорії
- Угода про Всеосяжне економічне партнерство між Урядом України та Урядом Об’єднаних Арабських Еміратів
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Державами ЄАВТ
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Турецької Республіки
- Діяльність України у Світовій організації торгівлі
- Центр обробки запитів членів СОТ та нотифікування
- Національний комітет з питань спрощення процедур торгівлі
- Багатосторонні переговори
- Структуровані дискусії заінтересованих членів СОТ з питань торгівлі та сталого розвитку навколишнього середовища
- Обмеження (скасування) субсидій у галузі рибальства
- Доха раунд
- Електронна комерція
- Внутрішнє регулювання у сфері послуг
- Робоча програма для мікро-, малих та середніх підприємств
- Сприяння інвестуванню заради розвитку
- Розширення прав і можливостей жінок в економічній сфері
- Участь України в роботі регулярних органів СОТ
- Торговельний захист
- Україна – держава-кандидат на вступ до ЄС
- Комунікаційні заходи з євроінтеграції за участі Мінекономіки
- Зона вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Телефонна лінія для надання роз’яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Комітет асоціації Україна - ЄС у торговельному складі
- Торговельно-економічне співробітництво між Україною та ЄС
- Імплементація Угоди про асоціацію в торговельній та економічній сферах
- Участь України у Регіональній Конвенції про пан-євро-середземноморські преференційні правила походження
- Євроатлантична інтеграція
- Річні національні програми співробітництва України з НАТО
- Рада Україна – НАТО
- Конференція національних директорів з озброєння (CNAD) НАТО
- Індивідуальна програма партнерства між Україною та НАТО
- Стратегія комунікації з питань євроатлантичної інтеграції України на період до 2025 року
- Міжвідомча експертна група з координації співробітництва України з НАТО в економічній сфері (МЕГ)
- Саміти НАТО
- Співробітництво між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Зона вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Угода про цифрову торгівлю між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Телефонна лінія для надання роз’яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Технічне регулювання
- Технічні регламенти
- Переліки національних стандартів під технічні регламенти
- Метрологія
- Оцінка відповідності
- Акредитація органів з оцінки відповідності
- Стандартизація
- Припинення дії на території України стандартів колишнього СРСР (ГОСТ)
- Галузеві стандарти затверджені Держстандартом (Держспоживстандартом)
- Нормативно-правові акти
- Довідка щодо технічних умов підприємств (технічні умови не реєструються)
- Роз’яснення щодо обов’язкового застосування офіційних текстів національних, міжнародних чи європейських стандартів
- Прийняття та скасування національних стандартів (архів на 01.01.2015)
- Міжнародне співробітництво
- Загальна інформація щодо сфери технічного регулювання
- Національні класифікатори
- Оголошення
11-та Конференція міністрів СОТ
19.07.2018 | 11:57 | Департамент доступу до ринків та взаємодії з СОТДовідка щодо результатів одинадцятої Конференції міністрів СОТ (10-13 грудня 2017 року, м. Буенос-Айрес)
10 – 13 грудня 2017 року в м. Буенос-Айрес, Аргентинська Республіка, проходила одинадцята Конференція міністрів Світової організації торгівлі.
Конференція є найвищим керівним органом Світової організації торгівлі, засідання якої, відповідно до Угоди про заснування СОТ, відбуваються не рідше одного разу кожні два роки.
У заході брали участь представники 164 членів СОТ, а також урядів країн та міжнародних організацій, що мають статус спостерігача в СОТ, загальною чисельністю понад 4 000 осіб.
До складу української делегації, на чолі з Першим віце-прем'єр-міністром України – Міністром економічного розвитку і торгівлі України Степаном Кубівим, увійшли представники Адміністрації Президента України, Міністерства аграрної політики та продовольства України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Посольства України в Аргентинській Республіці.
Під час Конференції члени делегації брали участь в пленарних сесіях та робочих засіданнях, зокрема, щодо тексту декларації Міністрів та питань пов'язаних з сільським господарством, послугами та розвитком, електронною комерцією, субсидіями у галузі рибальства та інших.
За підсумками Конференції були прийняті такі документи:
1. Рішення щодо субсидій у галузі рибальства (документ WT/MIN(17)/64)
Члени вирішили на основі документів TN/RL/W/274/Rev.2, RD/TN/RL/29/Rev.3, продовжити переговори щодо субсидій у галузі рибальства, з метою прийняття на Конференції міністрів у 2019 році угоди про всебічні та ефективні дисципліни, що забороняють певні форми субсидій у галузі рибальства, які сприяють надмірним потужностям і перелову, та усунення субсидій, що сприяють незаконному, непідзвітному та нерегульовану (ННН) рибальству. При цьому члени визнали, що належне та ефективне застосування спеціального і диференційованого режиму для країн, що розвиваються, та найменш розвинених країн має бути невід’ємною частиною цих переговорів.
Крім того, члени підтвердили впровадження існуючих зобов'язань щодо нотифікацій згідно з статтею 25.3 Угоди про субсидії та компенсаційні заходи стосовно посилення прозорості щодо субсидій у галузі рибальства.
Довідково. Ціллю Сталого Розвитку 14.6 яка є частиною Порядку денного в галузі сталого розвитку до 2030 року, прийнятого світовими лідерами на Саміті ООН у вересні 2015 року, передбачено: "До 2020 року заборонити деякі форми субсидій для рибного промислу, що сприяють створенню надмірних потужностей і перелову, скасувати субсидії, що сприяють незаконному, незареєстрованому та неврегульованому рибному промислу, й утримуватися від введення нових таких субсидій, визнаючи, що належне та ефективне застосування особливого і диференційованого режиму щодо країн, які розвиваються, та найменш розвинених країн має бути невід’ємною частиною переговорів з питання про субсидування рибного промислу, які ведуться в рамках Світової організації торгівлі".
2. Рішення щодо Робочої програми з електронної комерції (документ WT/MIN(17)/65)
Члени погодились продовжити роботу в рамках Робочої програми з електронної комерції на основі існуючого мандату, викладеного у документі WT/L/274, та доручили Генеральній раді на своїх сесіях у липні, грудні 2018 року та у липні 2019 року проводити періодичні огляди на основі звітів, представлених відповідними органами СОТ, та прозвітувати на наступній сесії Конференції міністрів.
Члени також погодились підтримувати поточну практику щодо не встановлення митних зборів на електронні транзакції до наступної Конференції міністрів, яку вирішено провести у 2019 році.
3. Рішення щодо не порушення Угоди про торговельні аспекти прав інтелектуальної власності (ТРІПС) та ситуаційні скарги (документ WT/MIN(17)/66)
Конференція міністрів взяла до уваги роботу виконану Радою з торговельних аспектів прав інтелектуальної власності та доручила зазначеній Раді продовжити вивчення предмету та підстав для скарг усіх типів щодо втраченої вигоди від реалізації прав за Угодою СОТ про торговельні аспекти прав інтелектуальної власності (ТРІПС) у випадках, передбачених пп. 1 (b) та 1 (c) Статті XXIII ГАТТ 1994. Рада має підготувати рекомендації на наступну Конференцію міністрів, яка відбудеться у 2019 році. При цьому погоджено, що члени СОТ, тим часом, не ініціюватимуть такі скарги за Угодою ТРІПС.
4. Робоча програма для малих економік (документ WT/MIN(17)/63)
Конференція міністрів взяла до уваги хід реалізації Робочої програми для малих економік, націленої на залучення країн з малими економіками в глобальні ланцюги торгівлі товарами та послугами.
При цьому Конференція міністрів доручила Генеральній раді спрямувати роботу відповідних органів СОТ на розгляд торгових проблем "малих економік", виявлених Комітетом з торгівлі та розвитку, для підготовки конкретних рекомендацій; Секретаріату СОТ – провести аналіз проблем з якими стикаються "малі економіки" та можливостей їх залучення до глобальних ланцюгів торгівлі товарами і послугами з метою проведення у подальшому відповідного обговорення членами СОТ.
5. Схвалено заяву Південного Судану щодо приєднання до СОТ за Статтею XII та щодо створення відповідної Робочої групи (документи WT/ACC/SSD/1, WT/MIN(17)/16; WT/ACC/SSD/1/Add.1, WT/MIN(17)/16/Add.1)
Крім того, за результатами проведених консультацій та обговорень Україна приєдналась до таких документів:
- Спільна декларація 46 міністрів щодо підтримки багатосторонньої торговельної системи (документ WT/MIN(17)/55/Rev.1).
- Спільна заява 70 членів щодо електронної комерції (документ WT/MIN(17)/60).
- Документ щодо дисциплін з внутрішнього регулювання послуг (документ WT/MIN(17)/7/Rev.2 WT/GC/190/Rev.2).
- Спільна заява 59 членів щодо внутрішнього регулювання послуг (документ WT/MIN(17)/61).
- Спільна декларація про торгівлю та розширення прав і можливостей жінок в економічній сфері. Понад 100 країн-учасниць декларації, в тому числі й Україна, погодилися співпрацювати задля того, щоб торговельна політика країн була більш відповідальною щодо гендерних питань.
Разом з тим, з огляду на різні позиції, членам таки не вдалося досягти консенсусу з питань тексту декларації Міністрів та питань, пов'язаних з сільським господарством, а саме: постійне рішення щодо створення державних резервів для цілей продовольчої безпеки, внутрішня підтримка, бавовна, заборони та обмеження на експорт, доступ до ринку, спеціальні захисні заходи та спеціальний захисний механізм, експортна конкуренція, санітарні та фітосанітарні заходи, а також програма роботи на наступні 2 роки.
Згадані документи розміщені за наступним посиланням.