Меню

Інформація щодо першої он-лайн торгової місії в Японію (12 листопада 2020 року)

За інформацією компанії “CONSULTING INTEGRATED” (COIN), 12 листопада 2020 року з 08:00 до 11:00 пройде он-лайн торгова місія в Японію (далі – Місія) за участі українських food&agro виробників. Компанія “COIN” виступає як організатор заходу, що стане першою торговою місією в Японію, а також першою Місією в форматі он-лайн. У рамках заходу виробники матимуть можливість провести В2В он-лайн зустрічі із японськими імпортерами та представниками роздрібних торгових мереж.

Зустрічі відбудуться на веб-платформі, що дозволяє імпортерам завчасно ознайомитися з продукцією виробників, зробити свій вибір на користь найперспективнішого співробітництва, а учасникам провести зустрічі у власних офісах із забезпеченням високого рівня захисту здоров’я та з оптимальним рівнем інвестицій ресурсів.

Згідно з планом, приблизно 50 виробників та 30 імпортерів візьмуть участь в Місії та проведуть 100 зустрічей. Заплановано, що будуть представлені такі категорії продуктів:

  • продукція для кінцевого споживача: мед, кондитерські вироби (борошняні, шоколадні, цукристі), сири, фітопродукти, рибні снеки, злаки.
  • агропродукція та інгредієнти: мед, бобові, продукти з сої, курятина та яйця, ячмінь та буряк, ягоди та горіхи, часник та гірчиця, томатна паста, високоолеїнова соняшникова олія.

Захід проходить за підтримки Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, Посольства України в Японії, Посольства Японії в Україні та Українського проекту бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP).

Отримати більш детальну інформацію та зареєструватися на захід можна за посиланням.

Підписка на новини

https://freegeoip.net/json