На адресу Міністерства економіки України з дня набрання чинності Закону України “Про доступ до публічної інформації” (9 травня 2011 р.) надійшло 10596 запитів на публічну інформацію поштою, електронною поштою, телефоном, телефаксом.
З 1 по 31 серпня 2021 року на адресу Міністерства з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації” надійшло:
17 листів, які було кваліфіковано як звернення громадян;
8 листів від юридичних осіб;
110 запитів на публічну інформацію, з них: 110
За суб’єктами і кореспондентами:
10 – від громадських організацій 67 – безпосередньо від громадян; 26 – від юридичних осіб; 7 – від засобів масової інформації.
За каналом зв’язку надходження:
60 – електронною поштою; 30 – через органи влади; 12 – поштою; 7 – від інших органів, установ, організацій; 1 – зі скриньки.
За видом інформації
51 – інші види інформації; 44 – правова інформація; 13 – статистична інформація; 1 – податкова інформація; 1 – інформація про стан довкілля.
Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:
департаменту організації та координації роботи з питань управління об’єктами паливно-енергетичного комплексу – 1;
департаменту внутрішнього аудиту – 1;
департаменту взаємодії з експортерами та просування експорту – 2;
департаменту міжнародної співпраці у сфері економіки, торгівлі та сільського господарства – 2;
департаменту стратегічного планування та макроекономічного прогнозування – 2;
управління взаємодії з органами державної влади та засобами масової інформації – 2;
директорату зайнятості та трудової міграції – 2;
департаменту економіки безпеки та оборони – 2;
департаменту інвестицій – 3;
департаменту регуляторної політики та підприємництва – 3;
департаменту зовнішньоекономічної діяльності та торгівельного захисту – 4;
департаменту сфери публічних закупівель – 4;
директорату розвитку ринку праці та умов оплати праці – 5.
директорату державної політики у сфері санітарних та фітосанітарних заходів – 5;
юридичного департаменту – 6;
департаменту управління персоналом – 6;
управління економіки гуманітарної сфери та реалізації політики зайнятості - 6;
директорату розвитку реального сектору економіки – 7;
департаменту технічного регулювання та інноваційної політики – 8;
департаменту політики власності – 9;
департаменту розвитку сфери інтелектуальної власності – 11;
департаменту фінансово-господарської діяльності – 19.
Розглянуто 110 запитів на публічну інформацію, із них:
на 81 запит надано публічну інформацію, 17 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів; 12 відмовлено у задоволенні запиту на публічну інформацію (відповідно до пункту 2 частини першої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”).
На 17 листів, що були кваліфіковані як звернення громадян: на 12 листів надано роз’яснення; 3 листи вирішено позитивно; 2 листи направлено за належністю.
На 8 листів від юридичних осіб надано роз’яснення.