Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Обговорення проектів документів
Проект постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2011 р. № 384"
24.06.2014 | 16:21 | Департамент інвестиційно-інноваційної політики та розвитку державно-приватного партнерства.

Проект

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від "___" _________ 2014р. № ____

 

 

ЗМІНИ,

що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2011 р.              № 384

 

 

1. У Порядку проведення конкурсу з визначення приватного партнера для здійснення державно-приватного партнерства щодо об'єктів державної, комунальної власності та об'єктів, які належать Автономній Республіці Крим:

пункт 5 викласти у наступній редакції:

"5. Рішення про проведення конкурсу приймається органом, зазначеним  у  пункті 4 цього Порядку (далі - орган управління), після проведення у встановленому порядку аналізу ефективності здійснення державно-приватного партнерства.";

у пункті 6:

у абзаці п’ятому слово "здійснення" замінити словом "реалізації";

у абзаці чотирнадцятому слова "кваліфікаційні вимоги" замінити словами "основні кваліфікаційні вимоги";

у абзаці п’ятнадцятому слова "критерії проведення" замінити словами "основні критерії проведення";

у пункті 7:

у абзаці першому слово "є" замінити словами "можуть бути";

абзац одинадцятий викласти у такій редакції:

"зобов'язання щодо відшкодування витрат на проведення аналізу ефективності здійснення державно-приватного партнерства та/або витрат на розроблення (виготовлення) землевпорядної документації та її експертизи, та інших витрати з підготовки до конкурсу (якщо це передбачено умовами конкурсу)";

абзац перший пункту 9 після слів "орган управління" доповнити словами "або уповноважений ним орган";

у пункті 15:

абзаци десятий та одинадцятий виключити;

після абзацу тринадцятого  доповнити новими абзацами такого змісту:

"умови, розмір і порядок внесення платежів, якщо такі передбачено здійсненням державно-приватного партнерства;

зобов'язання щодо компенсації витрат на проведення аналізу ефективності здійснення державно-приватного партнерства та/або витрат на розроблення (виготовлення) землевпорядної документації та її експертизи, та інших витрати з підготовки до конкурсу";

у абзаці шістнадцятому слова "використання працівників" замінити словами "використання  праці";

пункт 16 викласти у такій редакції:

"Кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу:

- наявність  обладнання  та  матеріально-технічної бази;

- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;

- наявність документально  підтвердженого  досвіду та фінансової спроможності";

у пункті 20:

абзац другий після слів "повне найменування", доповнити словами та знаками "(для фізичних осіб підприємців - прізвище, ім'я та по батькові)";

абзац четвертий після слів "відомості про посадових осіб претендента", доповнити словами та знаками "(для юридичних осіб)";

у абзацах восьмому, дев'ятому, десятому і одинадцятому слова "за останні три звітні роки" виключити;

у абзаці тринадцятому слова "довідки органу державної податкової служби за місцем реєстрації як платника податків про стан розрахунків з державним бюджетом" виключити;

у абзаці чотирнадцятому слова "нерезидент подає також документи" замінити словами "нерезидент також додає до заявки  документи";

в пункті 23:

абзац четвертий виключити;

у абзаці восьмому після слів "органові  управління" доповнити словами "або уповноваженому ним органу";

у абзаці дев'ятому після слів "орган управління" доповнити словами "або уповноважений ним орган";

доповнити новим абзацом такого змісту:

"У разі якщо після оголошення конкурсу з визначення приватного партнера для здійснення державно-приватного партнерства на участь у зазначеному конкурсі подав заявку лише один претендент, що відповідає кваліфікаційним вимогам, відповідний договір може бути укладений уповноваженим органом з цим претендентом шляхом погодження з ним істотних умов договору, якщо інше не визначено законами, що регулюють відносини, які виникають у процесі укладення та виконання договорів концесії, спільної діяльності чи інших договорів";

абзац другий пункту 26 виключити;

у абзаці четвертому підпункту 3 пункту 28 слова "працівників" замінити словом "праці";

пункт 38 виключити;

пункт 39 викласти у такій редакції:

"Орган управління надсилає протягом трьох днів рекомендованим листом з повідомленням про вручення завірену ним копію договору про партнерство Міністерству, яке здійснює ведення обліку договорів".

2. У Порядку проведення аналізу ефективності здійснення
державно-приватного партнерства:

пункт 3 викласти у такій редакції:

"Орган, зазначений у пункті 2 цього Порядку (далі - орган управління), проводить аналіз ефективності за власної ініціативи, або на підставі пропозиції особи, яка відповідно до Закону України "Про державно-приватне партнерство"            може бути приватним партнером (далі - особа, яка подала пропозицію)";

пункт 4 викласти у такій редакції:

"Пропозиція щодо здійснення державно-приватного партнерства (далі - пропозиція) подається органові управління за формою, затвердженою Міністерством економічного розвитку і торгівлі (далі - Міністерство).

До пропозиції додається техніко-економічне обґрунтування здійснення державно-приватного партнерства за формою, затвердженою Міністерством.";

у пункті 6:

абзац перший викласти у такій редакції:

"Пропозиція та техніко-економічне обґрунтування здійснення державно-приватного партнерства подається державною мовою, усі її сторінки прошиваються, нумеруються, підписуються приватним партнером або уповноваженою ним особою та скріплюються печаткою  (для  юридичної особи).";

у абзаці другому слова "пропозиція" замінити словами "пропозиція та техніко-економічне обґрунтування здійснення державно-приватного партнерства";

пункт 7 викласти у такій редакції:

"Орган управління, за відсутності підстав для відмови в розгляді пропозиції, протягом 25 календарних днів після надходження пропозиції розглядає її та проводить відповідно до затвердженої Міністерством методики аналіз ефективності на підставі техніко-економічного обґрунтування здійснення державно-приватного партнерства, за результатами якого готує висновок про результати проведення аналізу ефективності, що повинен містити:

- детальне обґрунтування соціально-економічних та екологічних наслідків здійснення державно-приватного партнерства, що проводиться за результатами аналізу:

економічних та фінансових показників реалізації партнерства, у тому числі порівняння показників його реалізації із застосуванням державно-приватного партнерства, включаючи прогнозовані витрати та вигоди від його реалізації, з показниками здійснення такої діяльності за інших умов, ніж у рамках державно-приватного партнерства;

соціальних наслідків реалізації партнерства, включаючи поліпшення якості послуг та рівень забезпечення попиту товарами (роботами і послугами);

ризиків, пов'язаних з реалізацією партнерства, з урахуванням різних засобів їх розподілу між державним та приватним партнерами і впливу відповідного розподілу ризиків на фінансові зобов'язання державного партнера;

екологічних наслідків реалізації партнерства з урахуванням можливого негативного впливу на стан довкілля;

- порівняння основних показників реалізації проекту (рентабельності,  рівня витрат, якості послуг тощо) із залученням приватного партнера та без такого залучення;

- інформацію щодо виявлених видів ризиків здійснення державно-приватного партнерства, їх оцінки та визначення форми управління ризиками, що здійснюється відповідно до методики, затвердженої Кабінетом Міністрів України;

- визначення форми реалізації державно-приватного партнерства;

- обґрунтування щодо необхідності надання державної підтримки шляхом фінансування за рахунок коштів державного бюджету (у разі, якщо передбачається надання такої підтримки).";

пункт 8 викласти у такій редакції:

"У разі ініціювання здійснення державно-приватного партнерства органом управління такий орган проводить відповідно до затвердженої Міністерством методики аналіз ефективності на підставі техніко-економічного обґрунтування здійснення державно-приватного партнерства, за результатами якого готує висновок про результати його проведення";

пункт 9 викласти в такій редакції:

"Висновок про результати проведення аналізу ефективності затверджується органом управління та є підставою для підготовки рішення про проведення конкурсу з визначення приватного партнера крім випадків, коли об’єктом державно-приватного партнерства є об’єкти державної власності або для здійснення такого партнерства передбачається отримання державної підтримки шляхом фінансування за рахунок коштів державного бюджету".

пункт 10 виключити;

пункт 11 викласти у такій редакції:

"У випадках, передбачених законом проводиться екологічна експертиза щодо негативного впливу здійснення державно-приватного партнерства на стан навколишнього природного середовища";

в пункті 12:

абзац п’ятий  викласти у такій редакції:

"Рішення про відмову в розгляді пропозиції в день його
прийняття надсилається особі, яка подала пропозицію, а стосовно об'єктів державної власності, копія рішення разом з копією документів, зазначених у пункті 4 цього Порядку, також надсилається Міністерству";

пункт 13 викласти у такій редакції:

"Якщо об’єктом державно-приватного партнерства є об’єкти державної власності або для здійснення такого партнерства передбачається отримання державної підтримки шляхом фінансування за рахунок коштів державного бюджету, орган управління протягом трьох робочих днів надсилає висновок про результати проведення аналізу ефективності, до якого додається техніко-економічне обґрунтування здійснення державно-приватного партнерства:

Міністерству - на погодження;

Мінфіну – для подання пропозицій стосовно можливих фінансових ризиків та доцільності надання державної підтримки шляхом фінансування за рахунок коштів державного бюджету";

пункт 14 викласти у такій редакції:

"Мінфін протягом 15 робочих днів проводить аналіз висновку про результати проведення аналізу ефективності, надсилає Міністерству пропозиції щодо можливих фінансових ризиків та доцільності надання державної підтримки шляхом фінансування за рахунок коштів державного бюджету";

абзац перший пункту 19 викласти у такій редакції:

"Міністерство має право протягом п'яти робочих днів після отримання від органу управління рішення про відмову в розгляді пропозиції про здійснення державно-приватного партнерства щодо об'єктів державної власності надіслати таку пропозицію зазначеному органові на повторний розгляд з обґрунтуванням причин";

у пункті 20:

в абзацах першому, другому, третьому слова "екологічної експертизи" замінити словами "розроблення (виготовлення) землевпорядної документації та її експертизи, інших витрат з підготовки до конкурсу";

в абзаці четвертому слова "екологічної експертизи" замінити словами "розроблення (виготовлення) землевпорядної документації та її експертизи, інші витрати з підготовки до конкурсу";

пункт 21 виключити.

___________________________________



Проект постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2011 р. № 384"

Додаткові матеріали
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2