Міністерство економіки України

конференція
В Україні з’явиться Національна туристична організація
23.06.2016 | 15:26 | Прес-служба Мінекономрозвитку

В Києві відбулась перша Міжнародна конференція у сфері туризму «Брендинг дестинацій: запорука побудови успішної репутації». Два дні найкращі світові фахівці туристичної галузі з десяти країн світу обговорювали питання створення позитивного іміджу країни та ділились власним досвідом. Серед учасників також були мери українських міст та представники туристичних організацій.

Конференцію відкрила Іванна Климпуш-Цинцадзе, віце-прем'єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції , зазначивши: «Туризм – це найменш ризикована й найбільш перспективна з економічної точки зору сфера вкладання інвестицій, яка є реальним джерелом зростання ВВП,  надходжень до бюджету та створення додаткових робочих місць». Вона додала, що настав час змінювати відношення до туризму в системі державного управління від низького та другорядного до соціально значимого та високоекономічного. В умовах жорсткої конкурентної боротьби на світовому туристичному ринку потрібно більш активно інформувати світ про Україну, як країну привабливу та безпечну для туризму.

Під час конференції представники 12 провідних туристичних регіонів та міст України підписали Меморандум про взаєморозуміння у сфері туризму та курортів між регіональними асоціаціями, який передбачає створення Національної туристичної організації.

«Національна туристична організація має стати платформою для спілкування та співпраці між державою, регіонами та бізнесом. В країні активно проходять процеси з децентралізації та декомунізації. Як наслідок, створюються об'єднані громади та з'являються нові назви міст. Тому сьогодні надзвичайно важливо об'єднуватись та допомагати один одному розвиватись», - підкреслила заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України Юлія Клименко.

Вона також зауважила, що наступного року Міністерство має намір отримати близька 32 млн грн на реалізацію Стратегії розвитку туризму 2020. Цей документ визначає 10 основних напрямків розвитку туристичної галузі України, де створенню бренду України приділяється велика увага.

«Процес побудови іміджу країни не відрізняється від створення будь якого бренду. Ви використовуєте такі ж маркетингові інструменти та можете виміряти ефективність від цього в грошовому еквіваленті. Тож наша велика спільна мета на сьогодні – створити мережу туристичних брендів країни: від національного рівня до регіонів та міст. Думаю, що та інформація, яку ми почули під час цих двох днів конференції додасть нам всім впевненості в цій справі», - зазначив директор департаменту туризму і курортів Мінекономрозвитку України  Іван Ліптуга.

Підбиваючи підсумки Генеральний секретар Всесвітньої туристської організації (UNWTO) Талеб Ріфаї підкреслив важливість співпраці усіх гілок влади й громадськості. Він наголосив, що туризм має шанс отримати поштовх до розвитку лише тоді, коли всі натхненні цією думкою та працюють над її реалізацією.

«Сьогодні ми живемо в дивовижний час, коли відбуваються дві величезні революції: перша - це IT-революція, друга - це революція, яку ми не бачимо та не відчуваємо - революція в сфері подорожей. Просто уявіть собі, що у 1950 році було лише 25 млн міжнародних туристів, а минулого року ця цифра досягла майже 1,2 млрд. Ці дві революції вже змінили світ. Ми повинні це усвідомити та підлаштуватись під ці зміни. Те, що відбулось сьогодні підписання Меморандуму - це чудовий крок, маю надію, що він стане початком активного позиціювання України у світі», - зауважив Талеб Ріфаї.

Подивитись запис конференції можна за посиланнями: bit.ly/28QthKb, bit.ly/28T29HZ, bit.ly/28O93CR, bit.ly/28MnYar

В конференції взяли участь: Талеб Ріфаї, генеральний секретар Всесвітньої туристської організації (UNWTO); Том Банкл, керівник, «Yellow Railroad» та автор довідника Всесвітньої туристської організації UNWTO з брендингу дестинацій; Едуардо Сантандер, виконавчий директор European Travel Commission; Володимир Щелкунов, Президент ICC Ukraine; Алтай Ефендієв, генеральний секретар Організації за демократію та економічний розвиток, ГУАМ; Сандра Карвао, керівник відділу зв'язків Всесвітньої туристської організації (UNWTO).