Міністерство економіки України

Українці оцінили якість надання адміністративних послуг у 2015 році
25.12.2015 | 09:30 | Прес-служба Мінекономрозвитку

Заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України Юлія Клименко разом із представниками Центру політико-правових реформ, проектом ПРООН та Фондом «Демократичні ініціативи» презентували результати соціологічних досліджень якості надання адміністративних послуг у 2015 році. За результатами дослідження 82% українців, які встигли скористатись послугами ЦНАПів, позитивно оцінюють їхню роботу.

Загалом було проведено два дослідження: перше – загальнонаціональне опитування з метою оцінювання українцями якості надання адміністративних послуг; друге – оцінка якості роботи спеціалізованих Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) в 40 найбільших містах України.

Обидва опитування демонструють зростання кількості громадян, що користуються та задоволені якістю надання адміністративних послуг в т.ч. і в ЦНАПах. Разом із тим, згідно з опитуваннями, показник рівня корупції під час надання адміністративних послуг залишається на рівні 2013-2014 років.

За результатами досліджень, найбільше абсолютних позитивних оцінок отримано від споживачів послуг ЦНАПів: Івано-Франківська (91%), Луцька (75%), Одеси (73%), Харкова (62,6%), Вінниці (61,3%).  

«Адміністративні послуги – це обличчя влади та результат її роботи. Тому прозорість, швидкість та легкість їх надання є пріоритетом Мінекономрозвитку, як державного органу, відповідального за політику в сфері надання адміністративних послуг. Такі дослідження допомагають побачити реальну картину та підтверджують правильність наших дій. Очевидно, що нам терміново необхідно зменшити кількість та стандартизувати адміністративні послуги. Ми маємо чимало роботи по вдосконаленню процедури надання послуг та оскарженню неправомірних дій посадовців, але найбільша задача Міністерства на 2016 рік – це максимально електронізувати всі послуги. Чим простіший доступ до отримання адміністративних послуг має громадянин, тим менше корупції та державних витрат», – зауважила Юлія Клименко.

Інфоргафіка «Оцінка населенням України якості надання адміністративних послуг»

Інфоргафіка

Інфоргафіка (продовження)

Результати опитування

Результати опитування (продовження)