Міністерство економіки України

У Києві завершились Другі національні консультації з розробки експортних стратегій

photo

7 вересня у Києві завершились Другі національні консультації з розробки секторальних та крос-секторальних експортних стратегій за участю близько 600 представників бізнес- та галузевих асоціацій, організацій, об’єднань, офісів реформ, освітніх закладів, а також профільних експертів, представників законодавчої, виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

Експортною стратегією України визначено п’ять перспективних секторів та чотири крос-сектори. Серед них: інформаційно-комунікаційні технології, харчова і переробна промисловість, технічне обслуговування та ремонт повітряних суден, креативні індустрії, машинобудування, інновації для експорту, вдосконалення навичок, транспортування та спрощення умов торгівлі, торговельна інформація та просування експорту.

“Створення нових можливостей для експортерів - один з пріоритетів Уряду. Тому спільно з бізнесом ми розробляємо секторальні та крос-секторальні експортні стратегії у найбільш перспективних секторах. Щоб бізнес мав орієнтири і міг створити більш широкий та вишуканий асортимент пропозицій щодо своєї продукції та краще конкурував на перспективних ринках. Розроблені стратегії будуть сприяти переходу до експорту наукомісткої інноваційної продукції, відтак від цього виграє і бізнес і Україна в цілому”, - прокоментував наступний етап реалізації Експортної стратегії України Перший віце-прем’єр-міністр - Міністр економічного розвитку і торгівлі України Степан Кубів.

В режимі реального часу учасники Других національних консультацій сформували бачення та стратегічні цілі кожного сектору та крос-сектору, наповнили плани дій відповідними заходами та ідентифікували основних стейкхолдерів і виконавців.

Олеся Залуська, радник Першого віце-прем’єр-міністра України, підсумовуючи проведення Других національних консультацій, зазначила: “Наріжним каменем у кожному секторі є відповідність освіти спеціалістів, які займаються експортною діяльністю, потребам ринку. Тому підвищення навичок та компетенцій бізнесу, серед іншого, є стратегічною ціллю у практично кожній секторальній та крос-секторальній стратегії”.

За словами керівника проекту Олесі Залуської, універсальних рішень від усіх перешкод розвитку секторів та крос-секторів немає. Але разом з бізнесом, держорганами та експертами важливо ідентифікувати ці проблеми, шукати шляхи їх подолання та чітко прописувати у планах дій кожної стратегії. Адже бізнес має створювати запит на зміни в сфері міжнародної торгівлі та експорту, донести свою позицію та разом з урядом впроваджувати.

Другі національні консультації проведено за ініціативи Міністерства економічного розвитку і торгівлі України в рамках реалізації проекту “Експортна стратегія України”, за підтримки федеральної компанії Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, яка діє за дорученням Уряду Німеччини, та у співпраці з Міжнародним торговельним центром (Женева).

 

Підписка на новини

https://freegeoip.net/json