Головна » Прес-центр » Новини

Календар подій

11
Грудня
Назад Вперед
Пн Вт С Чт Пт Сб Н
3 4 5 6 7 8 9
31 1 2 3 4 5 6
Переглянути за період:
з
по

Підписка на новини

E-mail
Визначено українські МСБ, які представлять свої товари на наймасштабнішій виставці у Китаї
05.10.2018 | 15:02 | Прес-служба Мінекономрозвитку

1 жовтня завершився конкурс з відбору представників малого та середнього бізнесу (МСБ) України, товари яких будуть представлені на міжнародній виставці з імпорту в Китаї – China International Import Expo 2018 (CIIE 2018) в листопаді цього року. Україна буде вперше представляти Національний стенд на події такого глобального значення, де, зокрема, будуть демонструватися handmade-товари й переможців конкурсу, які «Укрпошта» доставить до Шанхаю.

В результаті відкритого інтернет-голосування усіх бажаючих та рішення Експертного журі, учора були визначені переможці конкурсу. Ними стали:

  • Українські витинанки, створені за eco-friendly технологією (Різьблене листя / Зотов М. В. / Вінницька область).

  • Унікальні скляні фігури (Glass Symphony / Драчук Н.С./ Хмельницька область).

  • Прикраси з натуральних матеріалів (NinonEcoNecklace / Крестнікова Н. / м. Запоріжжя).

  • В’язані іграшки (ТМ ФРЕЯ / Ральчук А.О./ м. Київ).

  • Шкіряні вироби з художнім ручним тисненням та ручним гравіруванням (Студія «TorCraft»/ Яшина Г. / Донецька область, м. Слов'янськ).

Крім того, рішенням Експертного журі, хендмейду ще одного українського МСБ, який набрав найвищу до топ-5 переможців кількість голосів, була надана додаткова можливість також представити свої handmade-товари з експортним потенціалом на CIIE 2018. Це:

  • Механічні 3D-конструктори (UGEARS / Шестак Г. А./ Київська область).

Переможці були визначені шляхом інтернет-голосування та голосування Експертного журі, що проходило у період з 24 вересня по 1 жовтня. Загалом участь у конкурсі взяли 39 представників українського малого та середнього бізнесу.

Програма реалізується Офісом з просування експорту за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу.

«Китай є стратегічним торговельним партнером для України та «ринком у фокусі» згідно з Експортною стратегією України. Обсяг двосторонньої торгівлі між нашими країнами постійно зростає. Наприклад, за 2017 рік зростання склало +17,9%. при загальному товарообігу в $7,69 млрд. Однак перспективи є значно більшими, маємо прагнути до обсягів торгівлі у $10 млрд. Участь України на CIIE 2018 - це класна можливість для України презентувати на глобальному рівні український торговельний та інвестиційний потенціал, наші чудові продукти і послуги, а також - надати українському бізнесу унікальну можливість вийти на ринок Піднебесної», - підкреслив Перший віце-прем’єр-міністр - Міністр економічного розвитку і торгівлі України Степан Кубів.

Як зазначила керівник Офісу з просування експорту Мар’яна Каганяк, Україні важливо йти в ногу із світовими трендами торгівлі, яким є, зокрема, глобальний розвиток електронної комерції, і демонструвати це світу: «Ми раді інклюзивно підтримати талановитих представників українських МСБ і, поряд з інноваційними продуктами і послугами великих компаній, які будуть демонструватися на Національному стенді України, їм також надати глобальний майданчик для просування унікальних товарів і послуг серед мільйонів людей».

 

«Виставка у Шанхаї – це унікальна можливість для українських представників малого та середнього бізнесу відкрити свої товари і послуги мільярдному китайському ринку, і загалом світові, адже в цьому заході візьмуть участь понад 80 країн та представники світових гравців на ринку електронної комерції. Ця подія світового масштабу для 5+1 переможців може стати відправною точкою виходу на глобальні експортні ринки та розширити географію замовлень на весь світ», - відзначив перший заступник генерального директора Укрпошти Олександр Перцовський.

Як відомо, нещодавно було проведено Національний відбір продуктів та послуг на Національний стенд України. Із 110 українських компаній, що подали свої заявки на участь, продукти і послуги з експортним потенціалом 18-ти компаній були відібрані для представлення на Національному стенді. Поряд із презентаціями державних органів і галузей, вони сформують вагому частину експозиції України в Китаї.

У 2017 році Україна експортувала до КНР товарів на $2,1 млрд. (+11,3%).

Довідково

Міжнародна виставка «China International Import Expo 2018» була офіційно анонсована Головою КНР Сі Цзіньпінем на Форумі «Одного поясу – одного шляху» в травні 2017 р. та є найпріоритетнішим виставково-ярмарковим заходом для Китайської Народної Республіки. Загальна виставкова площа перевищує 270 тисяч кв. М. Запрошення щодо участі України у ній було надіслано Віце-прем’єром Держради КНР Ма Каєм та прийнято Мінекономрозвитку України. Очікується, що у виставці візьмуть участь офіційні делегації, байєри та інвестори із більше 80 країн світу.

 
Читати також:
Опитування

Оцініть діяльність Міністерства економічного розвитку і торгівлі України

Результати опитування

До списку голосувань

http://freegeoip.net/json