Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від ПАТ "Інжинірингово-виробниче підприємство "ВНІПІТРАНСГАЗ"
Тема: Відкриті торги
Суть питання: Добрий день.
Згідно тендерної документації Замовник встановив вимогу, що Переможець протягом 5 днів повинен надати Замовнику документи на підтвердження відсутності підстав, визначених п.2,3,5,6 і 8 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». Зокрема Замовник вказав надати Документ (скан-копія з оригіналу або нотаріально завіреної копії), що визначений відповідними актами чинного законодавства України, який підтверджує, що відомості про юридичну особу – учасника не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення.
При цьому учасник не вимагав надання довідки про фізичну особу.
Враховуючи те що реєстр юридичних осіб відсутній, Переможець надав довідку яка підтверджує що відомості про фізичну особу (Керівник підприємства) не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення.
Замовник прийняв рішення відхилити пропозиції, так як на етапі укладання договору Учасник не надав всіх документів передбачених абз.2 ч.3 ст..17 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Чи є така ситуація порушення з боку Замовника? Чи має Учасник вимагати скасування рішення Замовника?
Додаткові матеріали:
Відповідь на запит 1010/2018

Шановний користувачу, повідомляємо, що  відповідь на міститься у листі від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 "Щодо розробки тендерної документації", розміщеному за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=4&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc та від 16.11.2017 № 3304-06/31462-06 "Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації", розміщеному за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=2&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc

Поряд з цим, виходячи зі змісту пункту 27 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження, у тому числі щодо положень тендерної документації або прийнятих рішень, керуючись статтею 18 Закону.

Разом з тим, згідно з частиною другою статті 38 Закону за порушення вимог, установлених цим Законом зокрема в частині прийнятих рішень,відповідальність несуть члени тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи) персонально.

При цьому до компетенції Мінекономрозвитку не належить визначення правомірності дій суб"єктів сфери закупівель у конкретних випадках.

Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Теги: Тендерна документація
Чи була ця відповідь корисною для вас? Так Ні
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2