Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від Товариство з обмеженою відповідальністю "УТМК"
Тема: Оскарження процедур закупівель
Тема розширена: Дискваліфікація учасника у зв'язку з пошкодженням системою "прозоро" файла при завантажені
Суть питання: Замовником торгів (“Панютинський вагоноремонтний завод” Публічного акціонерного товариства “Українська залізниця” ЄДРПОУ: 40081305) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2018-07-18-000258-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «УТМК» (надалі - Товариство, ТОВ "УТМК") виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, - КОД ДК 021:2015─34630000-2 (Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) - Клин фрикційний, що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами розгляду пропозиції нашого Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «УТМК» (протокол розгляду тендерних пропозицій № 1122 від 16.08.2018р.).
Підставою для відхилення зазначено наступне –
«Файл з назвою «Дов. стаття 17.pdf» має невірний формат та не відкривається, що унеможливлює встановити наявність довідок відповідно до ст. 17 Закону.» (відповідно до абзацу 3 п.1 протоколу № 1122 від 16.08.2018р.)
ТОВ «УТМК» не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне – ТОВ «УТМК» надало всі необхідні документи для участі у вищезазначеній закупівлі, як того вимагала Тендерна документація, а підстава на яку посилається Замовник торгів для відхилення пропозиції ТОВ «УТМК» є необґрунтованою та незаконною.
ТОВ «УТМК» для участі у закупі (відкритих торгах) завчасно завантажило до системи «ПРОЗОРО» всі необхідні документи, які були передбачені Тендерною документацією Замовника, ідентифікатор закупівлі: UA-2018-07-18-000258-c.
Після проведення аукціону у вищезазначеній закупівлі, пропозиція ТОВ «УТМК» була найнижчою та найвигіднішою.
Проте, під час перевірки Замовником документів, які були завантажені ТОВ «УТМК», було виявлено що деякі електронні документи (файли) не відкриваються і їх зміст переглянути неможливо.
Для з’ясування вищенаведеної інформації ТОВ «УТМК» 10.08.2018р. направив запит до електронного майданчику ТОВ «ЗАКУКПКИ.ПРОМ.УА» для отримання пояснень щодо даної ситуації.
У відповідь на запит ТОВ «УТМК», ми отримали два листа від ТОВ «ЗАКУКПКИ.ПРОМ.УА», а саме: лист №598/08 від 10.08.2018р. та лист № 604/08 від 13.08.2018р., які були негайно надані Замовнику закупівель для ознайомлення та завантажені до системи «ПРОЗОРО». (копії листів ТОВ «ЗАКУКПКИ.ПРОМ.УА» - додаються)
У даних листах зазначено, що « …. причини зазначеної технічної проблеми можуть бути пов’язані з модернізацією та оновленням системи зберігання та завантаження файлів до системи ProZorro. Жодна з можливих причин не є наслідком дій Вашої компанії з цими файлами та не знаходиться під Вашим впливом.»
Після отримання відповіді від ТОВ «ЗАКУКПКИ.ПРОМ.УА», ТОВ «УТМК» на стадії кваліфікації повторно завантажив всі файли, які не можна було прочитати та не відкривалися раніше. Всі завантажені повторно у систему «ПРОЗОРО» документи ТОВ «УТМК» відкриваються та можна прочитати (ознайомитися з їх змістом).
Проте, незважаючи на всі дії та пояснення ТОВ «УТМК», Замовником було прийнято рішення про дискваліфікацію ТОВ «УТМК».
На думку ТОВ «УТМК» Замовник під час прийняття рішення про дискваліфікацію порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Всі вищенаведені незаконні дії ТОВ «УТМК» призвели до неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «УТМК», що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД та є економічно найвигіднішою.
Додаткові матеріали:
Відповідь на запит 825/2018

Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на звернення міститься в листах від 02.08.2016 № 3302-06/24156-06 “Щодо оскарження, здійснення контролю та моніторингу закупівель” та від 07.02.2017 № 3302-06/3810-03 "Щодо електронної системи закупівель", розміщених на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланнями

http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=9&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc

http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=5&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc

 

Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Чи була ця відповідь корисною для вас? Так Ні
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2