Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Діяльність / Регуляторна діяльність / Звіти про відстеження результативності прийнятих регуляторних актів
ЗВІТ про повторне відстеження результативності постанови Кабінету Міністрів України від 12.09.2012 № 1077 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо зарахування до державного бюджету коштів за надання права доступу, користування, внесення та одержання інформації з реєстрів"
30.10.2014 | 11:50 | Департамент реформування публічної адміністрації .

1. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується.

Постанова Кабінету Міністрів України від 12.09.2012 № 1077 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо зарахування до державного бюджету коштів за надання права доступу, користування, внесення та одержання інформації з реєстрів" (далі – постанова Кабінету Міністрів України), яка набрала чинності з 01.01.2013.

2. Назва виконавця заходів з базового відстеження.

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України.

3. Цілі прийняття акта.

Положеннями постанови Кабінету Міністрів України передбачається, що з 01.01.2013 плата за надання права доступу, користування, внесення та одержання інформації з реєстрів буде справлятися до державного бюджету, а не на власні рахунки державних підприємств (адміністраторів реєстрів). 

4. Строк виконання заходів з відстеження.

З 22 вересня 2014 року по 24 жовтня 2014 року.

5. Тип відстеження.

Повторне.

6. Методи одержання результатів відстеження.

Статистичний.

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних.

Відстеження результативності постанови Кабінету Міністрів України здійснювалось шляхом аналізу порядків, якими регулюються питання ведення відповідних реєстрів, до яких внесено зміни постановою Кабінету Міністрів України та поданих до Мінекономрозвитку пропозицій від заінтересованих сторін щодо необхідності перегляду положень цього регуляторного акта в частині внесення змін до порядків ведення реєстрів стосовно справляння плати за надання права доступу, користування, внесення та одержання інформації з реєстрів.

8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта.

Якісним значенням показника результативності постанови Кабінету Міністрів України є чинність норм щодо зарахування із 01.01.2013 коштів за надання права доступу, користування, внесення та одержання інформації з реєстрів до державного бюджету.

Для цього проведено аналіз порядків ведення реєстрів, до яких внесено зміни постановою Кабінету Міністрів України, наведений в таблиці.

 

Таблиця

Перелік порядків ведення реєстрів, до яких внесено зміни

постановою Кабінету Міністрів України

 

 

Порядок
ведення реєстру

Зміни, внесені до порядку ведення реєстру постановою Кабінету Міністрів України

Чинність змін, внесених до порядку ведення реєстру

Необхідність внесення змін до порядку ведення реєстру

Порядок ведення Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів та користування ним, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2001 № 376.

Кошти від справляння плати за надання права доступу, користування та одержання інформації, надання інших послуг з інформаційного фонду зараховуються до державного бюджету.

чинні

не потребує внесення змін

Порядок ведення Державного реєстру обтяжень рухомого майна, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 05.07.2004 № 830.

Кошти, що надходять від фізичних і юридичних осіб, зараховуються до державного бюджету.

чинні

не потребує внесення змін

Порядок ведення реєстру складських документів на зерно та зерна, прийнятого на зберігання, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 17.11.2004 № 1569.

Кошти, що надходять від внесення записів до реєстру зернового складу і змін до них, видачі витягів з основного реєстру та реєстру зернового складу і підключення до електронної бази даних відповідного реєстру, зараховуються до державного бюджету.

чинні

не потребує внесення змін

Порядок ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 22.08.2007 № 1064.

Кошти, що надходять від плати за видачу витягу з Реєстру, зараховуються до державного бюджету.

чинні

не потребує внесення змін

Порядок витрачання, зберігання, обігу спеціальних бланків нотаріальних документів і звітності про їх використання, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2009 № 812.

Кошти від справляння плати за користування Реєстром зараховуються до державного бюджету.

 

чинні

не потребує внесення змін

Порядок державної реєстрації заповітів і спадкових договорів у Спадковому реєстрі, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 491.

Кошти за надання права доступу, користування, внесення та одержання інформації із Спадкового реєстру зараховуються до державного бюджету.

 

чинні

не потребує внесення змін

Порядок надання витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.06.2011 № 703.

За надання витягу справляється плата в розмірі, встановленому Кабінетом Міністрів України, яка зараховується до державного бюджету.

втратили чинність

 

не потребує внесення змін*.

 

*Постанова Кабінету Міністрів України від 22.06.2011 № 703 "Про затвердження Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень і Порядку надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно" втратила чинність відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.10.2013 № 868 "Про затвердження Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень і Порядку надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно".

Разом з тим, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 21.11.2012 № 1204 "Про затвердження розміру і порядок використання плати за внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та надання інформації із зазначеного реєстру" надання інформації з Реєстру у формі витягу, зараховуються до спеціального фонду державного бюджету.

 

Крім того, у 2014 році пропозиції від заінтересованих сторін до Мінекономрозвитку щодо необхідності перегляду положень цього регуляторного акта в частині внесення змін до порядків ведення реєстрів стосовно справляння плати за надання права доступу, користування, внесення та одержання інформації з реєстрів не надходили.

9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.

За результатами отриманих значень показників результативності даного регуляторного акта в 2012 році (базове відстеження) та 2014 року (повторне відстеження) можна зробити висновок про те, що регуляторний акт має високий ступінь досягнення визначених цілей стосовно забезпечення справляння плати за внесення та надання інформації з реєстрів, зокрема, у формі витягів та довідок, виключно до державного бюджету, тому не потребує внесення змін чи доповнень до відповідних нормативно-правових актів.

Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2