Головна » Громадськості » Доступ до публічної інформації » Звіти про роботу із запитами на інформацію

Календар подій

21
Серпня
Назад Вперед
Пн Вт С Чт Пт Сб Н
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Переглянути за період:
з
по

Підписка на новини

E-mail
Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за 2018 рік
16.01.2019 | 12:26 | Департамент розвитку інформаційно-комунікаційних технологій, документообігу та електронних сервісів

На адресу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України за 2018 рік надійшло 1122 запитів, що подані з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, із них:

За суб’єктами і кореспондентами

111 – від громадських організацій; 75 – від засобів масової інформації; 305 – від юридичних осіб; 631 – безпосередньо від громадян.

За каналом зв’язку надходження

2 – факсом; 2 – особисто; 219 – поштою; 318 – від інших органів влади; 581 – електронною поштою.

За видом інформації

1 – інформація про стан довкілля; 2 – інформація про товар; 10 –  інформація про фізичну особу; 12 – соціологічна інформація; 69 – статистична інформація; 249 – правова інформація; 779 – інші види інформації.

Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:

департаменту управління державною власністю 187

юридичного департаменту 151

департаменту розвитку підприємництва та регуляторної політики 141;

департаменту технічного регулювання 127;

департаменту промислової політики 118;

департаменту інтелектуальної власності 94;

департаменту залучення інвестицій 67;

департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення 64;

департаменту персоналу 62;

департаменту економічної стратегії та макроекономічного прогнозування 62;

департаменту регулювання державних закупівель 54;

департаменту стратегічного розвитку сектору оборони та безпеки 51;

департаменту державних інвестиційних проектів та підтримки розвитку 50;

департаменту регулювання зовнішньоекономічної діяльності 48;

департаменту розвитку інформаційно-комунікаційних технологій, документообігу та електронних сервісів 30;

департаменту міжнародного торговельно-економічного співробітництва та європейської інтеграції 29;

департаменту розвитку експорту 20;

департаменту туризму та курортів 19;

управління взаємодії з органами державної влади та зв’язків з громадськістю 12;

сектору  запобігання  та  виявлення  корупції 12;

департаменту торговельного захисту 7;

відділу забезпечення роботи  Міністра (патронатна служба) 4;

департаменту доступу до ринків та взаємодії з СОТ 3;

управління внутрішнього аудиту 1;

режимно-секретного управління 1;

сектору забезпечення роботи першого заступника Міністра 1;

сектору забезпечення роботи Міністра 1;

сектору забезпечення роботи заступника Міністра – Торгового представника України 1.

Розглянуто та надано інформацію на 1122 запитів на інформацію, що подані з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, із них:

на 837 запитів надано публічну інформацію, 114 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів; 59 – відмовлено в задоволенні запиту на публічну інформацію (відповідно до пункту 2 частини першої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”);

на 76 листів від юридичних осіб, що подані з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації” і потребували надання роз’яснення законодавства України або створення нового документа, надано відповідні роз’яснення;

на 36 листів від фізичних осіб, які було кваліфіковано як звернення громадян, надано роз’яснення.


Опитування

Оцініть діяльність Міністерства економічного розвитку і торгівлі України

Результати опитування

До списку голосувань

http://freegeoip.net/json