Головна » Громадськості » Доступ до публічної інформації » Звіти про роботу із запитами на інформацію

Календар подій

06
Грудня
Назад Вперед
Пн Вт С Чт Пт Сб Н
2 3 4 5 6 7 8
30 31 1 2 3 4 5
Переглянути за період:
з
по

Підписка на новини

E-mail
Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за травень 2019 року
14.06.2019 | 15:49 | Департамент розвитку інформаційно-комунікаційних технологій, документообігу та електронних сервісів

На адресу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України з дня набрання чинності Закону України “Про доступ до публічної інформації” (9 травня 2011 р.) надійшло 6921 запитів на публічну інформацію поштою, електронною поштою, телефоном, телефаксом.

Зокрема, з 1 по 31 травня 2019 р. на адресу Міністерства надійшло 86 запитів з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, з них:

За суб’єктами і кореспондентами:

26 – від юридичних осіб; 52 – безпосередньо від громадян;  9 – від засобів масової інформації; 5 – від громадських організацій.

За каналом зв’язку надходження:

20 – через органи влади; 17 – поштою; 51 – електронною поштою; зі скриньки – 4.

За видом інформації

53 – інші види інформації; 30 – правова інформація; 7 – статистична інформація; 1 – інформація про фізичну особу; 1 – інформація про стан довкілля.

Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:

юридичного департаменту – 17;

департаменту управління державною власністю – 17;

департаменту інтелектуальної власності – 14;

департаменту розвитку підприємництва та регуляторної політики – 14;

департаменту технічного регулювання – 13;

департаменту стратегічного розвитку сектору оборони та безпеки – 7;

департаменту промислової політики – 7;

департаменту регулювання публічних закупівель – 6;

департаменту персоналу – 4;

департаменту економічної стратегії та макроекономічного прогнозування – 4;

департаменту регулювання зовнішньоекономічної діяльності – 4;

департаменту міжнародного торговельно-економічного співробітництва та європейської інтеграції – 4;

департаменту розвитку інформаційно-комунікаційних технологій, документообігу та електронних сервісів – 2;

департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення – 2;

департаменту залучення інвестицій – 2;

департаменту державних інвестиційних проектів та підтримки розвитку –  2;

департаменту торговельного захисту – 2;

управління взаємодії з органами державної влади та звязків з громадськістю – 2;

департаменту розвитку експорту – 1;

сектору запобігання та виявлення корупції – 1.

Розглянуто та надано інформацію на 92 запита, що подані з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, із них:

на 69 запитів надано публічну інформацію;

8 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів;

9 відмовлено у задоволенні запиту;

на 2 листа від фізичних осіб, який було кваліфіковано як звернення громадян, надано роз’яснення;

на 4 листа від юридичних осіб надано роз’яснення.


Опитування

Оцініть діяльність Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства

Результати опитування

До списку голосувань

http://freegeoip.net/json