Міністерство економіки України

Головна / Громадськості / Доступ до публічної інформації / Звіти про роботу із запитами на інформацію
Меню

Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за березень 2018 року

На адресу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України з дня набрання чинності Закону України “Про доступ до публічної інформації” (9 травня 2011 р.) надійшло 5666 запитів на публічну інформацію поштою, електронною поштою, телефоном, телефаксом.

Зокрема, з 1 по 31 березня 2018 р. на адресу Міністерства надійшло 102 запити з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, з них:

За суб’єктами і кореспондентами:

24 – від юридичних осіб; 59 – безпосередньо від громадян;  10 – від засобів масової інформації; 9 – від громадської організації.

За каналом зв’язку надходження:

21 – поштою; 57 – електронною поштою; 24 – від інших органів влади.

За видом інформації

66 – інші види інформації; 30 – правова інформація; 6 – статистична інформація.

Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:

департаменту управління державною власністю – 27;

департаменту розвитку підприємництва та регуляторної політики – 15;

юридичного департаменту – 14;

департаменту персоналу –  13;

департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення – 10;

департаменту технічного регулювання – 9;

департаменту залучення інвестицій – 9;

департаменту інтелектуальної власності – 5;

департаменту стратегічного розвитку сектору оборони та безпеки – 5;

департаменту економічної стратегії та макроекономічного прогнозування – 5;

департаменту промислової політики –  5;

департаменту регулювання публічних закупівель – 4;

департаменту державних інвестиційних проектів та підтримки розвитку –  4;

департаменту міжнародного торговельно-економічного співробітництва та європейської інтеграції – 4;

департаменту розвитку експорту – 3;

департаменту регулювання зовнішньоекономічної діяльності – 2;

департаменту туризму та курортів – 2;

відділу забезпечення роботи Міністра (патронатна служба) – 2;

сектору запобігання та виявлення корупції – 2;

департаменту розвитку інформаційно-комунікаційних технологій, документообігу та електронних сервісів – 1;

управління взаємодії з органами державної власності та зав’язків з громадськістю – 1.

Розглянуто та надано інформацію на 102 запити, що подані з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, із них:

на 66 запитів надано публічну інформацію;

13 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів;

11 відмовлено у задоволенні запиту;

на 10 листів від юридичних осіб надано роз’яснення;

на 2 листи від фізичних осіб, які було кваліфіковано як звернення громадян, надано роз’яснення.

Підписка на новини

https://freegeoip.net/json