Головна » Громадськості » Доступ до публічної інформації » Звіти про роботу із запитами на інформацію

Календар подій

25
Червня
Назад Вперед
Пн Вт С Чт Пт Сб Н
3 4 5 6 7 8 9
Переглянути за період:
з
по

Підписка на новини

E-mail
Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за листопад 2018 року
11.12.2018 | 17:15 | Департамент розвитку інформаційно-комунікаційних технологій, документообігу та електронних сервісів

На адресу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України з дня набрання чинності Закону України “Про доступ до публічної інформації” (9 травня 2011 р.) надійшло 6396 запитів на публічну інформацію поштою, електронною поштою, телефоном, телефаксом.

Зокрема, з 1 по 30 листопада 2018 р. на адресу Міністерства надійшло 124 запита з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, з них:

За суб’єктами і кореспондентами:

34 – від юридичних осіб; 80 – безпосередньо від громадян;  5 – від засобів масової інформації; 5 – від громадських організацій.

За каналом зв’язку надходження:

20 – поштою; 73 – електронною поштою; 31 – від інших органів влади.

За видом інформації

68 – інші види інформації; 46 – правова інформація; 8 – статистична інформація; соціологічна – 1; інформація про фізичну особу – 1.

Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:

департаменту відносин власності – 34;

юридичного департаменту – 32;

департаменту інтелектуальної власності – 18;

департаменту розвитку підприємництва та регуляторної політики – 13;

департаменту технічного регулювання – 11;

департаменту промислової політики – 10;

департаменту економічної стратегії та макроекономічного прогнозування – 7;

департаменту регулювання зовнішньоекономічної діяльності – 7;

департаменту персоналу – 6;

департаменту регулювання публічних закупівель – 6;

департаменту державних інвестиційних проектів та підтримки розвитку –  6;

департаменту розвитку інформаційно-комунікаційних технологій, документообігу та електронних сервісів – 5;

департаменту залучення інвестицій – 5;

департаменту розвитку експорту – 4;

департаменту міжнародного торговельно-економічного співробітництва та європейської інтеграції – 3;

департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення – 1;

департаменту стратегічного розвитку сектору оборони та безпеки – 1;

департаменту доступу до ринків та взаємодії з СОТ – 1;

департаменту торговельного захисту – 1.

Розглянуто та надано інформацію на 124 запита, що подані з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, із них:

на 96 запитів надано публічну інформацію;

12 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів;

8 відмовлено у задоволенні запиту;

на 6 листів від фізичних осіб, які було кваліфіковано як звернення громадян, надано роз’яснення;

на 2 листа від юридичних осіб надано роз’яснення.


Опитування

Оцініть діяльність Міністерства економічного розвитку і торгівлі України

Результати опитування

До списку голосувань

http://freegeoip.net/json