Головна » Громадськості » Звернення громадян » Інформація про роботу зі зверненнями громадян

Календар подій

25
Червня
Назад Вперед
Пн Вт С Чт Пт Сб Н
3 4 5 6 7 8 9
Переглянути за період:
з
по

Підписка на новини

E-mail
Аналітична записка про стан роботи зі зверненнями громадян у І кварталі 2019 році
18.04.2019 | 14:54 | Департамент розвитку інформаційно-комунікаційних технологій, документообігу та електронних сервісів

Протягом І кварталу 2019 року у Міністерстві продовжувалася робота щодо забезпечення розгляду пропозицій, заяв і скарг (далі ‑ звернень) громадян, оперативного вирішення порушених у них  питань.

У звітному періоді в Міністерстві на виконанні було 465 звернень, у тому числі з попереднього кварталу перейшло 12 звернень, 453 звернень надійшло за І квартал 2019 року, у тому числі:

  • поштою від громадян (у тому числі електронною поштою) – 229;
  • за допомогою засобів телефонного зв’язку – 2;
  • на особистому прийомі – 4;
  • від Верховної Ради України – 3;
  • від Адміністрації Президента України – 7;
  • від Кабінету Міністрів України – 62;
  • через інші органи влади – 29;
  • через уповноважену особу – 9;
  • через засоби масової інформації – 1;
  • від інших органів, установ та організацій – 107.

На офіційному веб-сайті Міністерства розміщено рубрику “Електронне звернення”, за допомого якої до Міністерства може бути надіслане електронне звернення. Так протягом звітного періоду через зазначений ресурс до Міністерства від громадян надійшло  126 електронних звернень.

Слід зазначити, що від державної установи “Урядовий контактний центр” до Міністерства у І кварталі 2019 року надійшло 107 звернень.

Звернення, що найшли у І кварталі 2019 року до Міністерства, у розрізі видів, суб’єктів та за ознакою надходження наведено нижче.

Найчастіше причиною повторних звернень є те, що у заявників виникають додаткові питання щодо отриманих відповідей. З метою запобігання надходження повторних звернень від громадян фахівцями Міністерства, у межах повноважень, надаються ґрунтовні відповіді, а також висновки щодо актуальності пропозицій заявників.

Звернення за категоріями та соціальним станом наведено нижче.

У звітному періоді у Міністерстві розглянуто - 442 звернення (98 % від загальної кількості звернень, що надійшли до Міністерства у І кварталі 2019 року), на розгляді залишилося - 11 звернень (2 %). За результатами розгляду, зокрема:

  • вирішено позитивно – 118;
  • надано роз’яснення – 233 ;
  • надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян” - 82;
  • не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України “Про звернення громадян” – 8;
  • звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України "Про звернення громадян" – 1.

Звернення, які не підлягали розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України “Про звернення громадян”, Міністерством не розглядалися у зв’язку з тим, що попередні звернення було вирішено по суті та надано ґрунтовні відповіді або такі звернення мали інформативний характер.

Основною причиною надходження звернень, що в подальшому пересилаються Міністерством за належністю, є необізнаність громадян у сфері функціональних повноважень та завдань центральних органів виконавчої влади.

З метою ознайомлення громадян з діяльністю Міністерства та поліпшення якості роботи зі зверненнями громадян на офіційному веб-сайті Міністерства в мережі Інтернет здійснюється регулярне розміщення інформації щодо особистих прийомів громадян керівництвом Міністерства, розкладу роботи громадської приймальні, графіку та порядку особистого прийому громадян керівництвом Міністерства, розпорядку та номерів телефонів, за якими працює “гаряча” телефонна лінія, телефон довіри Міністерства.

У приміщенні громадської приймальні Міністерства на стенді “Економічний розвиток України” постійно оновлюються матеріали про діяльність Міністерства.

Звернення громадян, які не потребують додаткового вивчення та перевірок, розглядаються і вирішуються у термін не більше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Спеціально визначеним підрозділом по роботі зі зверненнями громадян постійно ведеться моніторинг термінів виконання звернень, також з працівниками Міністерства проводиться роз’яснювальна робота щодо термінів виконання та дотримання вимог законодавства щодо звернень громадян.

Терміни розгляду звернень наведено нижче.

З метою усунення подальшого порушення термінів виконання звернень (перевищення терміну більше ніж 30 днів), проведено роз’яснювальну роботу з працівниками Міністерства щодо дотримання вимог Закону України “Про звернення громадян”.

Протягом І кварталу 2019 року до Міністерства надійшло 155 звернень з питань економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва (34,3 % від загальної кількості звернень, що надійшли до Міністерства у І кварталі 2019 року).

Крім того, 298 звернень (65,7 %) надійшли з питань:

  • праці і заробітної плати – 40 (8,8 %);
  • освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 40 (8,8 %);
  • фінансової, податкової, митної політики – 35 (7,7 %);
  • комунального господарства – 33 (7,3 %);
  • культури та культурної спадщини, туризму – 29 (6,4 %);
  • діяльності підприємств та установ – 28 ( 6,2 %);
  • промислової політики – 27 (6 %);
  • забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян – 18 (4 %);
  • діяльності центральних органів виконавчої влади – 13 (2,9 %);
  • обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин – 11 (2,4 %) ;
  • соціальної політики, соціального захисту населення – 8 (1,8 %);
  • аграрної політики і земельних відносин – 5 (1,1 %);
  • житлової політики – 4 (0,9 %);
  • екології та природних ресурсів – 2 (0,4 %)
  • транспорту і зв’язку – 1 (0,2 %);
  • охорони праці та промислової безпеки – 1 (0,2 %);
  • інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації –  1 (0,2 %);
  • діяльності місцевих органів виконавчої влади –  1 (0,2 %);
  • інші – 1 (0,2 %).

Слід зазначити, що кількість звернень громадян, що надійшли протягом І  кварталу 2019 року зменшилось майже у два рази порівняно з кількістю звернень, що надійшли у І  кварталі 2018 року, становить відповідно 453 та 811 звернень. У І кварталі 2018  року надходили в значній кількості масові звернення з питань оформлення закордонних паспортів.

Порівняльний аналіз змісту звернень, що надійшли до Міністерства протягом та І кварталу 2019 року, свідчить про зменшення кількості звернень громадян щодо:

- діяльності підприємств та установ - на 61 звернення (68,5 %);

- економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва - на 200 звернень (56,3%);

- житлової політики  - на 4 звернення (50,0 %);

- соціальної політики, соціального захисту населення - на 7 звернень (46,7 %);

- освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності - на 28 звернень (41,8 %);

- забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян - на 8 звернень (30,8 %);

- праці і заробітної плати - на 11 звернень (21,6 %);

- комунального господарство - на 6 звернень (15,4 %);

- фінансової, податкової, митної політики - на 4 звернення (10,2 %).

Порівняно з І кварталом 2018 року у звітному періоді зросла кількість звернень, у яких порушувалися питання:

- обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин - на 8 звернень (майже у 2,5 рази);

- аграрної політики і земельних відносин - на 3 звернення (майже у 1,5  рази);

- діяльності центральних органів виконавчої влади - на 6 звернень (86,0 %);

- культури та культурної спадщини, туризму - на 10 звернень (52,6 %);

- промислової політики - на 4 звернення (17,4 %).

За І квартал 2019 року звернення надійшли з наступних регіонів України:

  • м. Києва –  159 (35,1 % від загальної кількості, що надійшли до Міністерства у І кварталі 2019 року);
  • Харківської обл. –  33 (7,3%);
  • Дніпропетровської  обл. –   32 (7,1 %);
  • Львівської обл. – 31 (6,8 %);
  • Івано-Франківської обл. – 28 (6,2 %);
  • Запорізької та Одеської обл. – по 22 (по  4,9 %);
  • Київської обл. – 20 (4,4 %);
  • Донецької обл. –  13 (2,9 %);
  • Полтавської обл. – 10 (2,2 %);
  • Вінницької обл.  -  7 (1,5 %);
  • Кіровоградської  та Рівненської обл. - по 6 (по  1,3 %);
  • Закарпатської, Луганської, Хмельницької, Чернігівської та Черкаської обл. – по 5 (по 1,1 %);
  • Житомирської, Сумської, Тернопільської, Херсонської та Чернівецької обл. – по 4 (по 0,9 %);
  • Волинської обл. – 3 (0,7 %);
  • Миколаївської обл. – 2 (0,4 %).

З-за кордону до Міністерства протягом зазначеного періоду надійшло 2 звернення (0,4 % від загальної кількості, що надійшли до Міністерства у І кварталі 2019 року).

Без зазначення адреси надійшло 12 звернень (2,6 %).

Довідкові графічні матеріали додаються

У І кварталі 2019 року відбулося одна пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України за участю першого заступника Міністра економічного розвитку і торгівлі України Нефьодова М. Є.  (22.02.2019). Було прийнято 7 заяв.

Міністерством постійно здійснюються заходи, спрямовані на оперативне вирішення проблемних питань громадян, а саме:

‑ на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2010 № 924 “Про організацію особистого прийому громадян у Кабінеті Міністрів України” забезпечено проведення особистого прийому громадян Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у приймальні громадян Кабінету Міністрів України. Прийоми проводилися 28.01.2017 заступником Міністра економічного розвитку і торгівлі України Бровченком Ю. П., 25.03.2019 заступником Міністра економічного розвитку і торгівлі України Тітарчук М. І. За відповідними роз’ясненнями звернулося 14 громадян прийнято 14 заяв;

‑ відповідно до наказу Міністерства економіки України від 04.06.2009 № 545 “Про підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян” забезпечено проведення особистих прийомів громадян заступниками Міністра у своїх приймальнях, згідно з графіком особистого прийому громадян керівництвом Міністерства;

‑ щосереди здійснювався прийом громадян працівниками сектором доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян департаменту розвитку інформаційно – комунікаційних технологій, документообігу та електронних

сервісів у громадській приймальні Міністерства. На прийом звернулося 4 громадянина;

‑ відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 у громадській приймальні Міністерства щосереди з 11:00 по 13:00 працівниками сектору доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян департаменту розвитку інформаційно – комунікаційних технологій, документообігу та електронних сервісів проводиться “гаряча” телефонна лінія. Протягом І кварталу 2019 року проведено 12 “гарячих” телефонних ліній, на які звернулося 52 громадянина;

‑ на виконання зазначеного Указу у Міністерстві щодня працює телефон довіри. Протягом І кварталу 2019 року на телефон довіри звернулося 75 громадян.

Більшість питань, що надходили на “гарячу” телефонну лінію та телефон довіри від громадян стосувалася захисту прав споживачів, отримання ліцензії, авторського права, особистого прийому громадян Міністром економічного розвитку і торгівлі України, дій керівництва ДП “ЕКО”, діяльності іноземних представництв, публічних закупівель, підвищення цін на товари, газ та ліки.


Опитування

Оцініть діяльність Міністерства економічного розвитку і торгівлі України

Результати опитування

До списку голосувань

http://freegeoip.net/json