Міністерство економіки України
- Звернення громадян
- Рекомендації для оформлення запиту на публічну інформацію та звернення громадянина
- Телефонна“гаряча лінія”
- Нормативно-правові акти щодо звернення громадян
- Графік особистого прийому громадян керівництвом Міністерства
- Порядок звернення громадян
- Особистий прийом громадян керівництвом Міністерства
- Найчастіші питання, відповіді по зверненням громадян
- Інформація про роботу зі зверненнями громадян
- Електронне звернення
- Громадська рада при Міністерстві та громадська експертиза
- Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні Міністерства
- Доступ до публічної інформації
- Система обліку публічної інформації
- Рекомендації для оформлення запиту на публічну інформацію та звернення громадянина
- Нормативно-правові акти про доступ до публічної інформації
- Форма запиту на інформацію
- Порядок складання, подання запиту на отримання публічної інформації
- Звіти про роботу із запитами на інформацію
- Презентаційні матеріали по публічній інформації
- Порівняльний аналіз розгляду звернень громадян та задоволення запитів на інформацію
- Виконання Закону України “Про очищення влади”
- Запобігання проявам корупції
- Нормативно-правова база та методична база з питань запобігання проявам корупції
- Плани заходів Міністерства щодо запобігання і протидії корупції та інформація про результати їх виконання
- Контакти, за якими можна повідомити про корупційне правопорушення або правопорушення пов’язане з корупцією
- Опитування
- Безоплатна правова допомога
- Доступна іпотека: державна допомога у придбанні житла
- “Армія відновлення”: відбудовуємо країну
- Молодіжна рада
Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за квітень 2025 р.
09.05.2025 | 09:45 | Департамент документообігу та контролюНа адресу Міністерства економіки України з дня набрання чинності Закону України “Про доступ до публічної інформації” (9 травня 2011 р.) надійшло 15 260 запитів на публічну інформацію.
З 1 по 30 квітня 2025 року на адресу Міністерства з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації” надійшло:
3 листи – що кваліфіковано, як звернення громадян.
84 – запити на публічну інформацію, з них:
За суб’єктами і кореспондентами:
47 – безпосередньо від громадян; 20 – від юридичних осіб; 9 – від журналістів; 8 – від громадських об’єднань.
За каналом зв’язку надходження:
62 – електронною поштою; 20 – через органи влади; 1 – поштою; 1 – від інших органів, установ, організацій.
За видом інформації:
40 – інші види інформації; 22 – правова інформація; 11 – статистична інформація; 4 – інформація про товар; 3 – інформація про фізичну особу; 2 – соціологічна інформація; 2 – науково-технічна інформація.
Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:
департаменту економіки безпеки і оборони – 16;
департаменту розвитку реального сектору економіки – 12;
департаменту політики власності та санкцій – 8;
департаменту зайнятості – 8;
департаменту праці – 7;
департаменту стратегічного планування та макроекономічного
прогнозування – 6;
департаменту управління персоналом – 5;
департаменту документообігу та контролю – 4;
департаменту регуляторної політики та підприємництва – 3;
департаменту сфери публічних закупівель та конкурентної політики – 3;
управління інтелектуальної власності та інновацій– 3;
департаменту технічного регулювання – 2;
департаменту фінансової політики та страхування воєнних ризиків– 1;
департаменту зовнішньо-економічної діяльності та торговельного захисту – 1;
департаменту економічного співробітництва з Європейським Союзом та країнами світу – 1;
департаменту юридичного забезпечення – 1;
департаменту фінансово-господарської діяльності – 1;
департаменту торговельних угод – 1;
управління публічних інвестицій– 1.
Розглянуто 84 запити на публічну інформацію, із них:
на 45 запитів надано роз’яснення; 26 запитів вирішено позитивно; 8 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів; на 2 запити відмовлено у задоволенні; 2 запити знаходяться на розгляді; 1 запит повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України “Про звернення громадян”.
Стосовно 3 листів, що були кваліфіковані як звернення громадян: на 3 звернення – надано роз’яснення.