На адресу Міністерства економіки України з дня набрання чинності Закону України “Про доступ до публічної інформації” (9 травня 2011 р.) надійшло 10708 запитів на публічну інформацію поштою, електронною поштою, телефоном, телефаксом.
З 1 по 30 вересня 2021 року на адресу Міністерства з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації” надійшло:
11 листів, які було кваліфіковано як звернення громадян;
9 листів від юридичних осіб;
112 запитів на публічну інформацію, з них:
За суб’єктами і кореспондентами:
14 – від громадських організацій 76 – безпосередньо від громадян; 12 – від юридичних осіб; 10 – від засобів масової інформації.
За каналом зв’язку надходження:
78 – електронною поштою; 23 – через органи влади; 8 – поштою; 2 – від інших органів, установ, організацій; 1 – зі скриньки.
За видом інформації
68 – інші види інформації; 26 – правова інформація; 16 – статистична інформація;
2 – податкова інформація.
Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:
департаменту з управління об’єктами державної власності – 1;
департаменту міжнародної співпраці у сфері економіки, торгівлі та сільського господарства – 4;
департаменту стратегічного планування та макроекономічного прогнозування – 5;
управління взаємодії з органами державної влади та засобами масової інформації – 1;
директорату зайнятості та трудової міграції – 3;
департаменту інвестицій – 2;
департаменту регуляторної політики та підприємництва – 1;
департаменту зовнішньоекономічної діяльності та торгівельного захисту – 9;
департаменту сфери публічних закупівель – 1;
директорату розвитку ринку праці та умов оплати праці – 17;
юридичного департаменту – 3;
департаменту управління персоналом – 3;
управління реалізації політики зайнятості та розвитку людського капіталу - 2;
директорату розвитку реального сектору економіки – 8;
департаменту технічного регулювання та інноваційної політики – 9;
департаменту публічної власності – 17;
департаменту розвитку сфери інтелектуальної власності – 9;
департаменту фінансово-господарської діяльності – 13;
департаменту документообігу та контролю – 3;
відділу державної політики у сфері державного матеріального резерву - 1.
Розглянуто 112 запитів на публічну інформацію, із них:
на 105 запит надано публічну інформацію, 6 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів; 1 відмовлено у задоволенні запиту на публічну інформацію (відповідно до пункту 2 частини першої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”).
На 11 листів, що були кваліфіковані як звернення громадян: на 5 листів надано роз’яснення; 3 листи вирішено позитивно; 3 листи направлено за належністю.
Листи від юридичних осіб: на 5 - надано роз’яснення; 4 знаходяться в роботі.